دکوراسیون مزرعه مدرن
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

طراحی داخلی خانه های مزرعه مدرن

۱۴سبک طراحی دکوراسیون داخلی

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

به نظر من، سبک خانه های مزرعه به این معنی نیست که شما واقعاً در یک مزرعه زندگی می کنید. با این حال، به این معنی است که شما خانه خود را با یک طرز فکر ساده و کاربردی که اغلب با زندگی روستایی همراه است، تزئین و طراحی می کنید. به جای دکوراسیون روشن و پر زرق و برق، شما به دنبال ترکیب رنگ های آرامش بخش، عناصر طبیعی و بافت هستید. به خاطر داشته باشید، اینها نظرات شخصی من است و قطعاً قوانین نیست. سبک خانه‌های مزرعه قابل تفسیر است، اینها به سادگی گرایش‌های رایجی هستند که من در خانه‌های کشاورزی کوچک خودم پیدا کرده‌ام.

اولین قدم برای دستیابی به ظاهر خانه مزرعه، قطعا رنگ های رنگ خنثی است. از رنگ های تیره یا روشن خودداری کنید و همچنین سعی کنید از رنگ آمیزی هر اتاق به رنگ متفاوت خودداری کنید. رنگ بژ ملایم، کرم یا حتی خاکستری را انتخاب کنید – لازم نیست سفید باشد. داشتن رنگ روشن بر روی دیوارها، رنگ و بویی را برای نمای خانه مزرعه ایجاد می کند. و نگه داشتن دیوارها در یک طرح رنگی آرام بخش است و به ترکیب همه چیز با هم کمک می کند. من بسیاری از ایده های رنگ های خنثی عالی و یک راهنمای کامل را در اینجا به اشتراک گذاشتم.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: